مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه نباید از ایكاردی توقع گلزنی زیاد داشته باشد!

یووه نباید از ایكاردی توقع گلزنی زیاد داشته باشد!

 

انتقاد شدیدالحن از بلاتكلیفی تیم‌های سرشناس ایتالیا در به خدمت گرفتن مهاجمان مدنظرشان، صریح‌ترین انتقادی است كه ماریو اسكونچرتی روزنامه‌نگار و نویسنده با سابقه فوتبال ایتالیا در گفتگو با رادیو TMW بیان كرده است. این مفسر ورزشی روزنامه Corriere della Sera همچنین خرید احتمالی مائورو ایكاردی توسط یوونتوس را یك انتقال پر ریسك با تبعات منفی فراوان عنوان كرده است.

 

 

به نظر می‌آید پس از ورود كریستیانو رونالدو به یوونتوس، باشگاه‌های ایتالیایی اصرار دارند از رودربایستی او نیز كه شده، مگسكِ تفنگ شكارشان در فصل نقل و انتقالات را روی پست فوروارد نشانه‌ بگیرند تا بلكه او تمام گل‌های رقابت‌های سری A را به تنهایی به ثمر نرساند! اوضاع چنان آشفته است كه این روند از میلی وسوسه‌برانگیز در حال تبدیل به یك بحران شده است. چند هفته از آغاز تمرینات تیم‌ها برای شروع فصل جدید سپری شده و بزرگان فوتبال ایتالیا در حال چانه‌زنی و بازی بر سر به خدمت گرفتن یك مهاجم هستند. نیمار، ایكاردی، هیگواین، ژكو، كیه‌زا و حتی لوكاكو.
این منازعه خنده‌دار البته هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته و نه ایكاردی باشگاه جدیدش را انتخاب كرده، نه هیگواین تكلیفش را برای فصل بعد مشخص كرده، نه ژكو به اینتر پیوسته، نه لوكاكو عازم سفر به شهر میلان و پیوستن به نراتزوری شده، نه معلوم است حضور نیمار شایعه است یا یك امكان، نه یووه قاطعانه مذاكرات پنهانی بر سر انتقال دیبالا را تأیید یا تكذیب می‌كند و نه معلوم است كومیسو بعد از سخت‌گیری‌های پر طمطراقش بر سر خروج ستاره جوان ویولا، ‌در صورت موافقت با پیوستن او به یووه، دلیل تغییر عقیده‌اش را چگونه تحلیل خواهد كرد؟!
مائورو ایكاردی این روزها قهرمان داستان نقل و انتقالات تابستانی است؛ یك قهرمان از پیش مغلوب! صراحتاً می‌گویم از یووه و ناپولی گرفته تا اتلتیكو مادرید و اساساً ‌هر باشگاه دیگری كه به بازار خرید او وارد شود، پیش از هر چیز خود را در معرض یك ریسك تمام‌عیار قرار داده است. او بازیكنی است كه در 5 ماه گذشته بیشتر یك «غیر ورزشكار» بوده است؛ چیزی شبیه به یك فوتبالیست به تازگی بازنشست شده. تمرینات او به مراتب كمتر از سایر بازیكنان شاغل در رقابت‎‌های سری آ بوده و بسیار كمتر از آنها در معرض بازی كردن قرار گرفته است. اگر یووه شماره 9 خود را به ایكاردی اعطاء كند نباید تا حوالی نیم‌فصل از او توقع یك مهاجم گلزن را داشته باشد. ایكاردی كنونی با ایكاردی سابق، شبیه فاصله ماه ژوئیه تا نوامبر است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: